1. Sklep internetowy z lalkami dla dzieci, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.lalki-berenguer.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.lalki-berenguer.pl jest prowadzony przez firmę:
Piotr Wójcicki - NOTMADEINCHINA.PL
ul. Telimeny 21/7
30-638 Kraków
NIP: 679-276-65-53
REGON: 356845575
3. Adres do korespondencji:
Piotr Wójcicki - NOTMADEINCHINA.PL
ul. Konopczyńskiego14/9u
30-383 Kraków
Kasia | (12)307-34-84 | Sklep Stacjonarny, ul. Konopczyńskiego 14/9U, Kraków |
Asia | 506-541-486 | Zamówienia telefoniczne oraz hurtowe |
Piotr | 883-777-029 | Problemy techniczne, hurt, zamówienia telefoniczne |
e-mail: sklep@lalki-berenguer.pl
4. Zakup w sklepie internetowym www.lalki-berenguer.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do wysłania towaru do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma NOTMADEINCHINA.PL zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
10. Firma notmadeinchina.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.lalki-berenguer.pl są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
12. Firma notmadeinchina.pl wystawia faktury VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
13. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną, zawsze jest możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru na terenie Krakowa - nie wiąże się to z żadnymi kosztami.
14. W momencie zatwierdzenia przez Kupującego składanego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).
15. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „lalki-berenguer.pl”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz zgłoszenia usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
16. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
17.Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go na adres korespondencyjny:
Piotr Wójcicki - NOTMADEINCHINA.PL.
ul. Konopczyńskiego14/9u
30-383 Kraków.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytwynym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon / fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
18. Zwrot towaru.
Prawo odstąpienia od umowy
19. Postanowienia końcowe
20. Płatności
Dostępne formy płatności za pośrednictwem Blue Media S.A.:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Wszelkie aktualne infmoracje na temat swoich praw znajdziesz na rządowej stronie ezakupy.uokik.gov.pl
Informacje o naszej Polityce Prywatności znajdziesz pod następującym linkiem: POLITYKA PRYWATNOŚCI